Wednesday, February 12, 2014

ikan bilis sambal kering

assalamualaikum

hi guys!






emmm tempting tak?
btw ini adalah ikan bilis sambal kering..act fyna dapat 2..1 di office sebab masa mula2 dapat asyik meratah sampai tinggal setengah dah hehe..so 1 lagi bawa pulang bagi family rasa...dalam 1 hari dah habis 

siapa tak suka dengan ikan bilis yang rapuh..sambal yang pedas..aduh terliur ok..1st makan dah macam..emmmm! sedapnya!!! 

bila makan bunyi kruk kruk kruk..dengan pedas nya..mashallah..yums! kepada yang suka pedas macam fyna..hehehe mesti korang suka

btw ikan bilis sambal kering ni boleh tahan lama..beli banyak2..simpan..budak2 kolej boleh la jimat duit..plus sedap sangat!.makan dengan nasik kosong pun dah sedap sebab dah cukup masin gula pedas rangup..complete!

harga
RM 12.00 ( 200g)


boleh beli di
fb : https://www.facebook.com/pages/Rencah-Dapur-Ikan-bilis-sambal-kering/282500318549606?ref=hl
instagram : suranifatah
hp no : 0139293747
email : suranifatah@gmail.com

pembelian 5 pack ke atas akan dapat diskaun
untuk menjadi agen doorship boleh hubungi 0139293747


2 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. wahh sedapnya! terliur sheilaaaa

mazs mazlan said...

wahh beuntung fyna... mcm2 dapat