Tuesday, January 14, 2014

mak nak beli 2 ja...

assalamualaikum

hi guys!

mak fyna memang peminat bunga..kalau ke kl harus ke sungai buloh untuk borong bunga..dari rmah adik di klang ke sungai buloh dalam 1 jam juga lah..tapi demi mak..sanggup! hehe
lega time ni tak panas..mendung saja..otw pegi ke sungai buloh lancar saja..bila balik baru jem =.= 

mak nak beli bunga untuk hias kantin..so mak asyik cakap nak beli 2 ja..

at last? dari 2 jadi 6 haha 

paham2..mak kan peminat bunga..macam fyna peminat makeup..niat di hati nak beli mascara ja..last2? hehe





















btw all the picture fyna ambil guna my sony nex5T..

non edit except letak nama je..

puas hati dengan camera ni..nanti fyna buat review =D

3 comments:

wiida Ribbon said...

kan best kan camera tu? worth sangat! wiida pun beli masa dapat gaji. combine2 duit dapat la sebjik, tp wiida beli time clearance and my model is NEX3N, takde wifi. tp mmg puas ati ngn semua setting n all! senang bangat!!! berbaloi baloi baloi!

Puteri Panda said...

Cantiknya bunga-bunga tu! Saya pun peminat bunga. Boleh geng dengan mak fyna ni. ;)

farah liyana said...

Kat mne nk bli bunga segar ni sis