Tuesday, January 14, 2014

biskut lidah kucing

assalamualaikum

wah bila dapat cookies ni excited sangat! ye lah cookies ni kan tengan femes sekarang

biskut lidah kucing atau lebih dikenali dengan rainbow cookies ni dah jadi tarikan sekarang..ye lah warna warni siapa tak suka kan?

kalau letak dekat hantaran pun cantik kan?

taste dia macam butter cookies..tapi sebab rainbow cookies ni nipis je jadi lebih sedap sebab rangup kruk kruk hehe







harga 

PREMIUM PACK vs TESTER PACK

PREMIUM PACK:

30 pcs - RM 14
60 pcs - RM 25
100 pcs - RM 38

TESTER PACK (Limited Edition only)

30 pcs - RM 12

boleh dibeli di
hp no : 019 4007121


1 comment:

syahrin nizam said...

Salam blh tyn x hari tu sy beli kt org len bila smpai hancur pkai poslaju gk..tp ni xberapa hancur pn hntar pkai poslaju kn