Tuesday, November 26, 2013

sweets by missvann

assalamualaikum

hi guys!

so baruni fya dapat cookies dari van

and the packaging so cute!






i love cookies!
tapi fyna agak memilih dalam makanan ni..but this one sangat lah sedap.thanks van! for your information..van baked sendiri cookies ni..so rasa kasih sayang pun ada.tu yang sedapkan lagi tu heheheh..the taste macam chipsmore but more crispy and soft..so bila orang tua makan pun..tak lah sakit gigi..mesara untuk semua lah ye hehe..and the best thing is..less sweet! ahhh fyna boleh makan banyak2 tanpa rasa takut gigi tiba2 zzzzzzzzzz sebab manis kan hehehe..

harga 

rm35 (choc chip + almonds) 400g. 
Harga ni excluding postge. postage rm5 utk 400g WM & rm10 utk 400g EM


kalau berminat
boleh beli dengan van ye

hp no : 0102179848

1 comment:

Akma Khaieri said...

tengok gambar pun nampak crunchy jer..mesti sedap kan..nak la cikit nak la cikit..hehe