Tuesday, October 22, 2013

review : CRYSTAL GOLD

assalamualaikum





Fungsi utama :

Pemutih dan Pelembap + Anti-kedut + Mengawal Minyak + Mengurangkan Pori + Penghidratan.

Fungsi utama 

Pemutih dan Pelembap + Anti-kedut + Mengawal Minyak + Mengurangkan Pori + Penghidratan.


-dr ekstrak tulen dan asli phyto-kolagen (kolagen diperolehi drpd tumbuhan soya) yg unik.
-30-45 minit sahaja., wajah anda seolah2 baru lepas memakai masker SKII!! glow n cantik sgt! wowww mmg 100% gerenti puas hati!

Arahan: 

1) Bersih dan keringkan muka.
2) Buka bungkusan dan buang pelapik plastik. Untuk hasil terbaik, gunakan mask serta-merta selepas membukan bungkusan .
3) Letakkan topeng perlahan-lahan dan pastikan lekatan yang baik dengan kulit.Elakkan dari terkena mata.
4) Tunggu selama 30 minit @ tiduR. buka dalam masa 12 jam

Ingredient:

Water, Glycerin, Polyvinyl Alcohol, Sodium Polyacrylate, Trataricacid, Grape Seed Oil (vitis vinfera), Retinyl, Palmitate (Vitamin A), Tocophbryl Acetate (Vitamin E), BHT, Methylparaben, Fargaben (parfume), Phyto-collage, Aloe vera, Green Tea Extract, P1-um Extract



iron woman! haha


                  my review                

susah ha nak pakai sebenarnya..asyik jatuh je hehe sebab licin kan
pakai 12 jam sebenarnya tapi fyna pakai 1 jam je hehe patutlah tak kering2 lagi
1st pakai alahai sejuk nyaaa..nyaman rasa..memang tertidur pun time pakai
tapi terjaga then buka..
rasa kulit lembab dan cerah sikit..sukanya
dap dap sikit air2 yang ada dekat muka tu 
then kulit rasa sangat lembab and sejuk
nak kata kecilkan poeri2 belum lagi la..tapi kalau amalkan insyallah boleh ehhe



kulit tak lah flawless terus kan..ada lagi parut2 jerawat tapi lebih cerah dan lembut hehe suka

                harga                

Collagen Facial Mask gold 1pc RM4.00+pstg RM6, ss RM10

( harga 0ff9 RM 10 - RM 15)

          boleh di beli di        

hp : 013-930 0575




No comments: