Friday, October 11, 2013

CATHY ARMPIT & BIKINI LINE SCRUB

assalamualaikum





CATHY ARMPIT & BIKINI LINE SCRUB


pernah dengar? fyna nampak je armpit and bikini line scrub..terus nak! haha

siapa yang tak nak ketiak and celah kelengkang putih kan..hehehe

tiub kecil saja tapi cukup la..area ketiak and celah kelengkang bukan nak guna banyak pun kan

ok my review

pink! haha comel ok..ada kartun2 lagi..so cute
wangi!!!!!!!!! lepas pakai ketiak and tut wangii...macam bau apa ye..srawberry ke tapi bau manis2..
bau wangi tu tahan tau so ketiak tu wangi je...hehehe peluh pun wangi je
texture scrub yang halus..jadi kepada kulit sensetif..jangan risau..sebab dia bertindak lembut sahaja di kulit
sebab texture dia halus jadi pakai hari2 pun boleh
kesan dia? agak lambat..tapi menjadi jugak lah
so kena rerajin la tonyoh ye hehehe

harga 
RM25


so kalau nak beli boleh ke
ig : adikmanisbeauty
hp : 0105606181/0134880442

1 comment:

puan yatie said...

adik sy pun da beli yg ni.. menarik jgakkan. celah ketiak sbb kdg2 lupa pegi bedakkan kat situ :)