Tuesday, September 24, 2013

lace dresses and fishtail maxi from Ra'bells Collection

assalamualaikum

siapa suka lace dress? saya! hahaha biasalah kan..sekarang ni trend lace saja

nak kawin pakai lace..nak tunang pakai lace..

sekarang ada lace dresses yang cantik fyna nak tunjukkan korang


lace dress


bagi fyna lace dress ni nampak mahal sebab warna dia yang menonjol
mula2 dapat eh macam kecik saja...boleh muat ka? hahaha
tapi bila pakai..eh ramping nya pinggang..lace tu macam menutup lemak2 ku..wah suka nya

1 helai RM65
2 helai RM100




fishtail maxi




jenis singkat depan..labuh di belakang..trend sekarang kan..hehe 
kalau orang tinggi pakai lagi cantik ni..fyna pendek sikit hehe..so belakang labuh siki..kalau pakai heels ok lah

free size ni..semua jenis size boleh...
suka sebab loose so sangat selesa..boleh cover perut buncit hehe


1 helai RM65
2 helai RM100


kalau nak beli boleh ke


instagram : rebells_collection
phone :  011 2168 6404


2 comments:

Anonymous said...

Fyna cntik..wat la tutorial pkai shawl yg fyna pkai ng bju lace tu..cntik sgt.. ajar la dear..

Bit said...

lace dress tu, kalo pakai boleh jalan x? hehe sebab tgk dia punye bahagian yg dart tu kat bawah lutut... hehe