Saturday, September 21, 2013

Gorgeous Kain Chiffon Diamond - Manik (Exclusive Design) for you!


assalamualaikum

masih mencari kain sulam yang murah dan cantik?






MATERIAL: CHIFFON (L: 3.5M W: 60"/ 3.5M BIDANG 60") 

cantik tak?

kualiti best.

sulaman yang kemas

banyak pilihan warna

tak sabar nya nak buat baju hehe..masih terfikir nak buat baju apa ni =D

act kain ni dari vietnam



banyak lagi pilihan warna kain sulaman di

ok berkenan dengan kain? tapi nak tempah buat baju tak tahu dekat siapa?

jangan risau

the owner pun ambil tempahan buat baju ye..so sekali pakage..bagus kan?
 so tak payah susah2 dah cari tailor




untuk beli boleh ke


Email: syazwanie.ibrahim@gmail.com



4 comments:

Carlos Santiago said...

nice kreatif

dilaella Ella said...

cantik kain,baju kebaya @ kurung moden memang sesuai :)

Anonymous said...

Assalammualaikum,maaf aku tak kacau hidup kenapa suka kacau apa aku buat,klau dah rampas laki aku .aku malas layan hang pa,pun dok kacau aku lagi,ingatlah hidup hang tak akan senang klau kacau rumah tangga orang,allah akan turun bala buat orang yg suka kacau rumah tangga org

Anonymous said...

Assalammualaikum,maaf aku tak kacau hidup kenapa suka kacau apa aku buat,klau dah rampas laki aku .aku malas layan hang pa,pun dok kacau aku lagi,ingatlah hidup hang tak akan senang klau kacau rumah tangga orang,allah akan turun bala buat orang yg suka kacau rumah tangga org