Wednesday, May 8, 2013

MOTHER'S DAY GIFT

assalamualaikum

hi semua!

hari ibu dah nak dekat kan? korang dah ke plan nak hadiahkan apa dekat ibu korang? tahun lepas fyna bagi mak fyna pakage spa untuk mak.so seharitu mak diurut and mandi semua lah.so mak relax haritu hehe

jadi tahun ni belum tahu lagi nak beli apa.emm

ok kepada yang pening fikir hadiah apa nak bagi dekat mak.eh bukan mak sahaja..untuk isteri atau untuk kawan atau kakak yang sudah jadi ibu..

fyna suggestkan korang beli hadiah yang shinning-shinning hehe

ingat ini?




dapat 15% diskaun! wow bestkan?


15% OFF for purchase of RM50 and above

Use Code at check out: ILOVEMUM

Valid until 14 May 2013



RM125.00

RM130.00

RM 50.00


RM 50.00


RM 65.00



RM 60.00

RM 145.00

INI SEMUA BELUM TOLAK DISKAUN TAU HEHE

so cantik-cantik kan?

nak tengok pilihan lain
korang boleh ke





4 comments:

Sally Samsaiman said...

cantik!! :)

nur wanda Shuhada said...

silver ke sys ? or ape ?

BeLLa de ViE said...

Luntur tak? Sweet dan cantik... lovely!

http://nabiladevie.blogspot.com

Cik Yatt said...

mak yatt tak minat pakai2 camni..hhehe