Thursday, April 18, 2013

shopping : Bohemian Style Knitted Belt Watches

assalamualaikum










kalau tak nak pakai gelang
kita pakai jam
haa jam ni cantik sangat! warna warni..and tali dia besar so nampak cool and cantik sangat dari jauh

tangan kecil?
tangan besar?
jangan risau

sebab jam jenis ni tak payah susah-susah nak tebuk lubang
korang boleh je ikut muat tangan korang
kepit je kat mana-mana

selesa sebab besar

kan ada yang jenis tak boleh pakai jam jenis besi-besi tu..rantai-rantai tu.
contoh terdekat adalah adik fyna yang kecil

kalau pakai je mesti tangan naik ruam..kesian sangat

jadi alternatif lain..boleh guna jam macam ni

kualiti tali-tali tu sangat bagus..tak mudah terkeluar

tapi
jangan bagi kena air lah ye..sebab tali-tali ni yang jenis benang disimpul dengan jenis plastik..so takut nanti kena air berkulat pula haha tak pun mucukkk

ok?

tak suka warna pink?
jangan risau sebab ada 7 pilihan warna yang cantik




  • KFW696C - WHITE 
  • KFW697C - COFFEE 
  • KFW698C - BROWN
  • KFW699C - BEIGE 
  • KFW700C - PURPLE 
  • KFW701C - INDI PINK 
  • KFW702C - BLUE 

KETERANGAN PRODUK 
-Material: knitted band strap, battery movement -Case: 30mm -Dimension: P23cm, L3.5cm - Weight: 45g



HARGA: 

RM30.00 each

POSTAGE: RM6 (SM), RM9 (SS) . 


boleh dibeli di

facebook : http://www.facebook.com/pages/Hafileen-Boutique/431636410180375




3 comments:

cherryblossom said...

cantik !

izyantyPersonalTaste said...

pernah beli 1 dulu..

jemput join contest..hadiah shawl handmade exclusive

http://izyanty.blogspot.com/2013/04/giveaway-contest-izyanty-collection-2013.html

Anonymous said...

Boy bleh pkai x?.. hihi