Tuesday, March 26, 2013

siapa mahu kerja?

assalamualaikum

adik fyna yang no 2, wani sekarang dah maju..alhamdulilah rezeki dia

so sekarang dia ada buka kedai..
iaitu branch Sophie Paris Cawangan Klang (area bukit tinggi / bayu tinggi )

wah! bangga fyna =D

kedai hampir siap..dalam 80% macam tu..so sekarang ni kaki tangan dia memang tak cukup lah..ye la kaki ada 2 tangan ada 2 saja kan? haha

so dia nak cari kaki dan tangan lain untuk membantu jualan di kedai dia

so kepada adik-adik lepasan SPM sangat lah dialukan..yang tengah menggangur pun boleh 




Syarat-syarat kelayakan

1) Warganegara Malaysia; (Melayu, Cina, India boleh)
2) Boleh bercakap bahasa Melayu.. English diberi keutamaan ( broken pun ok)
3) Berumur 18 tahun ke atas
4) SPM sahaja dah cukup
5) Berkemahiran Komputer / Internet 
6) Sihat tubuh badan, aktif,ramah
7) Rajin..Malas nanti akan dibuang kerja 
8) Ada transport sendiri 
9) Lelaki / perempuan boleh apply

gaji RM 800 - RM 1,200 

diperlukan 

SEGERA


kalau rasa berkelayakkan..sila contact Wani di
010-3615062





7 comments:

Mahirah Ridzuan said...

Wah, yg ni budak lepasan SPM boleh apply ni...

Cik Siti Hajar said...

fyna.. bukit tinggi area mana ye? saya tinggal kat situ..

hazwani niwani said...

area bayu tinggi...

Shakira Pathi said...

Macam menarik hehe:)

AyueJean AJ said...

Tahniah atas pembukaan branch tu.. =D

Anonymous said...

alaa.. xde transport ag la kak fyna.. :(( tgh tgu lesen ni

Dianaa said...

alaa, FD jauh. kat Tganu :(