Thursday, July 19, 2012

Don't you just love babies?

assalamualaikum

lately geram gila tengok baby..dulu sangat tak suka baby..tengok je..pegang tak nak langsung kot..haha
tapi sekarang ni nampak baby mesti nak pegang..

teringin ada baby sendiri tapi tu lah jodoh tak sampai lagi kan..nak buat macam mana..ramai suruh kawin cepat-cepat tapi nak kawin dengan siapa? =(

why i love babies? sebab bau diorang wangeeeee sangat..baby ni dia ada aura bau yang sedap haha buat nak cium banyak kali


baby kak dini..amsyar..comel sgt!






amirul dah besar <3 anak bestfren fyna



my fav baby! (tak lah baby sangat tapi suka lah dekat dia)
ada iras tak? =P

teringin nak ada baby boy..sebab adik lelaki fyna, Adam dah lama meninggal =(

Aaaahhhh I just love babies!!!!!!



9 comments:

asyiqin nasir said...

cute bile u senyum nampak dimple =)

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

kalau macam tu kena cepat2 lah kawin gamaknya. hehehe.

Cik Anis said...

comei >_<

Syafiqah Hashim said...

pika pun suka baby...sangat suka ^_^

ReeneeRaaid said...

u look lovely as always :)

reeneeraaid.blogspot.com

khairul akmal bin azman said...

terpikat lak tgk "miss vios"

umur bukan halangan kan

Ain SSB said...

Kak Fyna, cepat la get married! teehee. InsyaAllah, sampai masa nnt, Kak Fyna pula ada baby sendiri! :)

M.r.B.zaCk said...

Wah... bile lg nk nimang ank nie..?
Khekheee...

azalia hjsalleh said...

cpt2lah kahwin
teringin nak tgk baby akak
kalau perempuan mesti lawa mcm akak =)