Thursday, May 3, 2012

OOTD : 1 may 2012

assalamualaikum

hari orange =D




nak shoping kat diri sendiri..tapi kena paw dengan adik sendiri finee




orange tunic yang dah berkurun lama terperap dalam almari
skinny jeans 
sandal ( tak nampak ) =D
beg pinjam yang mimi haha

ini yang bestnya photographer ialah adik sendiri.boleh posing pelik-pelik..hehe


11 comments:

CIK JATT said...

ceria jer bila pakai orange. i LIKE!

MiSz fiFiEyQa said...

saya x berape gemar kaler oren ni...
tapi bile tengok akak pakai nampak cantik la plak...hehe

so...sy da beli 1 baju kaler oren...x sabo nak pakai even nampak striking gile...haha

Chikova_Airashii said...

me dun like orange so much so..tp baru tersedar slu gk pakai oren rupenyeeee...

Ardini Izzati said...

Dinie baru start fall dengan kaler orange nih lepastu tengok pulak kak fyna pakai lawa! You're soo pretty, sis! :)

♥nurul♥ said...

HAHA comel ja kak fyna :DD

oshinz said...

baju cantik.. beli katne?

~ cik AiN pinky ~ said...

kak fyna sangat comel lahhhh.... ;)

Qa said...

to be honest qa ta suke oren, sebab terang sgt but bila tgok akk fyna pakai oren, qa da jato cinta plakxx dengan si oren ni, muahaha..

btw, kak fyna cantik dlm oren ni.. :)

Nana Jay said...

kak fyna sangat cantik! :')

Gadis Gingsul said...

OMG....
Fressshh bget warna tuu
Love <3 it

CikAnishLelabu said...

kat Qb !! hehe