Monday, January 23, 2012

konvoi cousin wedding

assalamualaikum

waaaaaaaa harini 1st time ikot konvoi bawak pengantin lelaki..tak tau pon nak bawak pengantin act.mak cakap siap-siap cepat..kita pergi rumah kenduri sepupu dekat sungai petani..

lets picture talksszsz


the pengantin..so comel! muka pon sama


di sambut dengan asap warna kuning..hahaha ingat kan asap racun ke hapa =.=


di celah rombongan pembawa hantaran..bawak perot je kiteorang haha


oh tok long..lamanya tidak berjumpa..tok long siap bawak "berita" lagi untuk fyna =.= 


tak sah kalau tak pose pelik-pelik dengan ayah haha


my adik yang mukanya sebesar tapak tangan =P


YO BRO!

hahaha gambar penamat

till then

11 comments:

Ezy Chiaki said...

muke pngntin pompuan tu nmpk cam farah af je..
hehe

cik ayuni said...

sepupu yuni pon nak kahwin lusa..hihi

nasha sanza said...

akak kenyit kat kita ek? kenyit balik kat akak yek?!:P..hehe...

Miss Kagimoto said...

pengantin sama comel ! ^^

Iqah said...

cantiknyee fyna, btw adik fyna yg mimi tu, mimi kan? haaa muke dia mcm linda dan diana rafar.. serius!!

zyra gilo2 said...

kak fyna! baju kurung kak fyna same mcm sy!

ArT-Mashi said...

semua comey-comey :)
baca sini-http://transparent-art.blogspot.com/2012/01/blog-tutorial-makeup-yang-kebabomm

cha said...

cantikla u. suka tgk muka u. and and ayah u sporting je hehe

Azreen Zunairah said...

fyna cantik gile kot !!! cantik sgt2..huhuhu

Qil_H0shi said...

kakak n adik snagat cantik :D

Ziyyad Fahmi said...

lah serius. uma pengantin tu dekat belakang rumah aku. taman semarak bukan? hahaha kecik nye dunia -.-