Saturday, June 18, 2011

shopping : 18.06.2011

assalamualaikum

harini nak tunjuk sikit barang yang fyna beli tadi..tak banyak pun..beli setakat yang mampu je =)

tempat : Q Bay Mall Penang


forever 21

cantik kan? 1st tengok terus jatuh hati plus harga dia tak mahal sangat..terus ambik..forever 21 memang banyak baju yang lawa-lawa tapi harga..$$$$$$ =.=' orang lain mungkin cakap murah..bagi fyna agak mahal..kalau nak beli sehelai dua boleh la..depends pada harga..tapi kalau boleh nak jugak beli sebulan 1 helai baju from forever 21..hehehe



balik-balik rumah tengok..banyak nya beli mask =.='

Mask ZA True White Essence Mask
Neutrogena Deep Hydrating Mask
Activa Brightening Mask
Biore Cleansing Oil
Hansaplast
Sepit rambut
Bracelet
Novel Diary of  Whimpy Kid

end for now..
=)



next : fyna sesat di penang =.='






   

13 comments:

Ashraf Jalil said...

Da tgk movie wimpy kid? Best tau..heheh

PiNky@hEarT said...

eh, td kiter g qbay jgk.. xnmpak pn fyna.. kot2 la terserempak ke kan..hehe

EZAN IDMA said...

besnye sopping :) kak fyna org penang ya?

Aida Azryn said...

Popular btol Qbay mall. aida skali pun xpernah p lagi. bila tah dpt p ronggeng kat sana. huhu

vampire's lovex said...

dah lama tak pegi Q bay...

nak satu mask
!! hehe

PUPPETO said...

fyna beli biore cleansing oil??
=___=
i penah pakai & merugikan sangat.
dia buat muka kita berminyak (mcm mengotor lagi)& bila nak buang mekap dekat mata, dia akan membuatkan mata kita blur & sakit.
tak suka :(

cik fara said...

kak fyna , color lipstik cantik , brand apee ? >.<

cik chinta said...

beshnye dia soping2

Najah SHakiLa said...

lari tajuk jap : blog kak fyna..nice la..sudah berubah warna..~

waniemyra said...

cantek that dress, sy that aim tp akk beli dlu ;0

Mama Gee said...

berseri2 muka fyna :)

CucuTokMat (^^,) said...

whoaaahh ! seriesly sgt suke shoping F21 jugak. tggu de sale memang nak giler la. rabak mata pusing situ. heee ~ :)

aqila syazwana said...

kak fyna , buat la tutorial pakai tudung mcm nie :')