Tuesday, February 8, 2011

resepi orang melayu vs resepi orang putih..resepi orang putih dapat vote tinggi..kenapa?

assalamualaikum

hari ahad baru ni i ada buat cupcakes! i akan buat sampai i rasa i dapat resepi yang betol-betol sedap..tapi takat ni i belum berpuas hati lah =(

resepi orang melayu

 

1st buat terlupa masuk gula..second buat baru jadi.. =P

warna cantik kan! memang lembut gile! nampak macam sedap je kan? i rasa puas hati gila kot! kalau jual kat kedai mesti laku kan?
tapi dari segi rasa agak kureng la..i mean..cepat muak..maybe sebab letak susu and minyak kot..yek! haha


resepi orang putih 


ramai vote resepi curtis stone sedap lagi..ringkas, tak muak, tak perlukan banyak benda

my mom kata resepi orang putih ni simple..senang nak ikut..resepi orang melayu susah sikit..yep i agrree sangat!

sapa ada resepi cupcake yang sedap tolong bagi dekat i ye..i nak try..hehe

13 comments:

Drunbella Khoo said...

wow mabeles.
neh mesti buat dengan penuh kasih sayang kan.
hihihi.
=)

safura zahari said...

wow.sgt terliur oke!

.nuruashia. said...

CEDAP..!! post laa kt nurul ngeee~

aLieF si Muncung ManiS said...

aku vote resepi orang melayu..tapi,,alief tringin nk mkn resepi org putih...tak pernah mkn lagi.huhu...

ardinihumaira said...

alaa... tak aci.. tak kasi kat dni.. :D

ARJUNA.Inc said...

mayb sbb cantik kot..rspi org mlayu ni kta x pomot..asyik dlam malysia ni je..ssah la org lua nk jmpa..huhu..

Uchi kay-f @hmad said...

xkesahlah janji boleh di ngap..ngeh ngeh.......

nurulfaridah said...

nampak sedap n moist! ^^

Sweety Lolipop said...

holo.!
visit diz http://takashi-kaori.blogspot.com/2011/02/like-my-pages.html
plz.!!!!
see ya.!!!!

Sheeq ♂ ♀ said...

rajin gak tengok channel AFC kat astro..tgk omputes ni masak cam senang dan cepat giler..bila time kita lak ikut,hatoyai~ dah la lama..xjadi sangat lak tu..tp bes gak la ;p

Afiefah Safieni said...

cupcake..
nanti kalau buat bagi la i rasa.
nanti nak try la resepi org putih.

Kizunarians said...

akak, cantek mata akak, akak pkai cntact lense yg big or bigger nye eh?

pinkylisyez said...

sys , saia add sys dkt fb p x ley nk send msg laa . sys x app saia . ngee . actly , saia nk req at sys ley x bt preview sal pr0duk ap y sys gne f0r muke . bpe hrge n y swaktu dgn nye laa . mke saia jnis bminyak . ngee . :))